Home  Tarieven  Garantie  Zakelijke Oplossingen  Privacybeleid  l  Algemene voorwaarden  l  Sitemap  l  Reparatie inzenden  l Reparatie via uw verzekering Contact  

Wat kost een reparatie ?

Welk toestel heb ik ?

Zijn de onderdelen origineel ?

Krijg ik een prijsopgave vooraf ?

Hoe lang duurt de reparatie ?

Betaal ik onderzoekskosten ?

Heb ik garantie op de reparatie ?

Hoe verzend ik mijn iPhone of iPod ?

Kan ik mijn toestel ook afgeven ?

Wat moet ik meezenden ?

Wanneer betaal ik voor de reparatie ?

Wanneer wordt mijn reparatie retour gezonden ?

Hoe wordt de reparatie retour gezonden ?

Kan ik ook vanuit het buitenland verzenden ?

Mijn vraag staat hier niet bij !

 

 
Afgeven / Afhalen
 
Wanneer u een afspraak wilt maken voor het afgeven van uw toestel
dan kunt u dit doen door ons een bericht te zenden via onderstaande Mail Link.
Graag het type toestel en het defect en de gewenste datum en tijdstip vermelden in uw bericht svp.
U ontvangt dan van ons een bevestiging van uw afspraak.
U kunt een afspraak maken van Maandag t/m Vrijdag tussen 9:00 -15:30 uur
 
 
 
 
Let op schermschade aan iPhones en iPods kunnen we direct herstellen bij een afspraak.
Voor schermvervanging bij de iPad geldt een reparatietijd van 1 tot 2 dagen.
 
 
 
 

 

 

 

 

 

Copyright 2010 ISN-Service Alle rechten voorbehouden.

Het Apple logo alsmede de naam iPhone, iPod en iTunes zijn eigendom van Apple Inc