Home  Tarieven  Garantie  Zakelijke Oplossingen  Privacybeleid  l  Algemene voorwaarden  l  Sitemap  l  Reparatie inzenden  l Reparatie via uw verzekering Contact  

Wat kost een reparatie ?

Welk toestel heb ik ?

Zijn de onderdelen origineel ?

Krijg ik een prijsopgave vooraf ?

Hoe lang duurt de reparatie ?

Betaal ik onderzoekskosten ?

Heb ik garantie op de reparatie ?

Hoe verzend ik mijn iPhone of iPod ?

Kan ik mijn toestel ook afgeven ?

Wat moet ik meezenden ?

Wanneer betaal ik voor de reparatie ?

Wanneer wordt mijn reparatie retour gezonden ?

Hoe wordt de reparatie retour gezonden ?

Kan ik ook vanuit het buitenland verzenden ?

Mijn vraag staat hier niet bij !

 

 

 
Verzending
 
Standaard worden alle verzendingen verzekerd verzonden, dus als er onverhoopt iets mocht gebeuren tijdens
het verzenden dan is uw toestel verzekerd tot maximaal 500,- tenzij u een hogere verzekering kiest.
 
Aangetekend  + Verzekerd tot    500,00 =  8,05
Aangetekend  + Verzekerd tot 1000,00 = 9,60
Aangetekend  + Verzekerd tot 2000,00 = 13,00
Aangetekend  + Verzekerd tot 3000,00 = 16,50
 
 
 
 
Verpakking
 
Wij zorgen voor een degelijke professionele retourzending. Daar hoort ook een goede verpakking bij.
Zo wordt uw toestel eerst verpakt in een airfolie zakje waarna deze in een schuimdoos verzonden wordt. 
 
                                                                                                                                                         
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

Copyright 2012 ISN-Service Alle rechten voorbehouden.

Het Apple logo alsmede de naam iPhone, iPod en iTunes zijn eigendom van Apple Inc