Home   l   Garantie   l   Zakelijke    l   Privacybeleid   l   Reparatie inzenden   l   Algemene voorwaarden   l   Contact

Zijn de onderdelen origineel ?

Krijg ik een prijsopgave vooraf ?

Hoe lang duurt de reparatie ?

Betaal ik onderzoekskosten ?

Heb ik garantie op de reparatie ?

Hoe verzend ik mijn iPhone of iPod ?

Kan ik mijn toestel ook afgeven ?

Wat moet ik meezenden ?

Wanneer betaal ik voor de reparatie ?

Wanneer wordt mijn reparatie retour gezonden ?

Hoe wordt de reparatie retour gezonden ?

Kan ik ook vanuit het buitenland verzenden ?

Mijn vraag staat hier niet bij !

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
Verzending
 
Standaard worden alle verzendingen verzekerd verzonden, dus als er onverhoopt iets mocht gebeuren tijdens
het verzenden dan is uw toestel verzekerd tot maximaal € 500,- tenzij u een hogere verzekering kiest.
 
Aangetekend  + Verzekerd tot €   500,00 = € 9,10
Aangetekend  + Verzekerd tot € 1000,00 = € 10,60
Aangetekend  + Verzekerd tot € 2000,00 = € 13,00
Aangetekend  + Verzekerd tot € 3000,00 = € 16,50
 
 
 
 
Verpakking
 
Wij zorgen voor een degelijke professionele retourzending. Daar hoort ook een goede verpakking bij.
Zo wordt uw toestel eerst verpakt in een airfolie zakje waarna deze in een schuimdoos verzonden wordt. 
 
                                                                                                                                                         
 

 

 

Copyright © 2022 ISN-Service Alle rechten voorbehouden.

Het Apple logo alsmede de naam iPhone, iPod en iTunes zijn eigendom van Apple Inc