Home   l   Garantie   l   Zakelijke    l   Privacybeleid   l   Reparatie inzenden   l   Algemene voorwaarden   l   Contact

Zijn de onderdelen origineel ?

Krijg ik een prijsopgave vooraf ?

Hoe lang duurt de reparatie ?

Betaal ik onderzoekskosten ?

Heb ik garantie op de reparatie ?

Hoe verzend ik mijn iPhone of iPod ?

Kan ik mijn toestel ook afgeven ?

Wat moet ik meezenden ?

Wanneer betaal ik voor de reparatie ?

Wanneer wordt mijn reparatie retour gezonden ?

Hoe wordt de reparatie retour gezonden ?

Kan ik ook vanuit het buitenland verzenden ?

Mijn vraag staat hier niet bij !

 

 

 
 
 
 
 
 
 
Verzending vanuit het buitenland
 
 
Wanneer u uw toestel naar ons wilt gaan verzenden let dan op de volgende zaken
 
- Zorg dat het reparatieformulier goed is ingevuld en samen met uw toestel verzonden wordt
 
- Zorg voor een degelijke verpakking
 
- Verzendt uw toestel minimaal aangetekend of beter nog aangetekend en verzekerd naar ons
 
- Op het reparatieformulier vindt u het verzendadres.
 
ISN-Service
Postbus 1016
5512 ZG VESSEM
Nederland

Wanneer u gebruik maakt van een koerier (UPS GLS DPD) dan graag het onderstaand huisadres gebruiken.

ISN-Service
Hoofdstraat 66A
5528AK Hoogeloon
Nederland
 
Het komt helaas nog steeds voor dat wij toestellen ontvangen zonder reparatieformulier of afzender, het is voor ons dan onmogelijk om de eigenaar te bereiken. We bewaren deze toestellen tot de eigenaar zich meldt en een juiste omschrijving van het toestel en verpakking kan doorgeven aan ons.
 
 
 
                                                                                                                                                         
 

 

 

 

Copyright © 2022 ISN-Service Alle rechten voorbehouden.

Het Apple logo alsmede de naam iPhone, iPod en iTunes zijn eigendom van Apple Inc