Home   l   Garantie   l   Zakelijke    l   Privacybeleid   l   Reparatie inzenden   l   Algemene voorwaarden   l   Contact

 

 

Garantieclaim

U heeft als klant recht op de beste dienstverlening en heldere informatieverstrekking. Daarom worden hierna de mogelijkheden van service en garantie duidelijk uiteengezet. Zodat u weet wat u mag verwachten van onze dienstverlening.

Wat is garantie?

Blijkt dat na de reparatie een iPhone / iPad / iPod dezelfde storing vertoont welke direct in verband staat met het eerder door ons vervangen onderdeel of onderdelen, dan zorgt de garantieregeling dat u binnen een redelijke termijn weer in het bezit komt van een correct werkend toestel. U hoeft niets te betalen voor materialen en arbeidsuren.

Op onze reparaties geldt een garantietermijn van 12 maanden.
Op al onze reparaties zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Indienen van een garantieclaim

Doormiddel van het garantieformulier
kunt u uw toestel voor een onderzoek naar ons opsturen.
Wij zullen u dan snel na aankomst van uw toestel uw garantieclaim in behandeling nemen.

Wat moet u doen?
 
-Zorg dat het garantieformulier goed is ingevuld en print deze uit middels de "afdrukken" knop op het formulier.
-Zorg voor een degelijke verpakking en verpak uw toestel samen met het garantieformulier.
-Verzend uw toestel minimaal aangetekend of beter nog aangetekend verzekerd naar ons.
 
 
Heeft u nog vragen kijk dan hier

 

 

 

 
 
 

 
 
 
 

 

 

 

Copyright 2020 ISN-Service Alle rechten voorbehouden.

Het Apple logo alsmede de naam iPhone, iPod en iTunes zijn eigendom van Apple Inc