Home  Tarieven  Garantie  Zakelijke Oplossingen  Privacybeleid  l  Algemene voorwaarden  l  Sitemap  l  Reparatie inzenden  l Reparatie via uw verzekering Contact  

Wat kost een reparatie ?

Welk toestel heb ik ?

Zijn de onderdelen origineel ?

Krijg ik een prijsopgave vooraf ?

Hoe lang duurt de reparatie ?

Betaal ik onderzoekskosten ?

Heb ik garantie op de reparatie ?

Hoe verzend ik mijn iPhone of iPod ?

Kan ik mijn toestel ook afgeven ?

Wat moet ik meezenden ?

Wanneer betaal ik voor de reparatie ?

Wanneer wordt mijn reparatie retour gezonden ?

Hoe wordt de reparatie retour gezonden ?

Kan ik ook vanuit het buitenland verzenden ?

Mijn vraag staat hier niet bij !

 
Betaling en verzending
 
Wanneer uw toestel na reparatie weer in orde is, ontvangt u van ons per mail de gegevens voor betaling
en specificatie van de uitgevoerde reparatie.
U kunt de betaling dan via de bank aan ons voldoen. Na ontvangst van uw betaling (of betaalbewijs in de vorm
van een screenshot) verzenden wij uw toestel de zelfde werkdag nog.
Let op: de betaling of het betaalbewijs dient dan voor 16:00 uur bij ons binnen zijn.
 
                                                                                 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

Copyright 2012 ISN-Service Alle rechten voorbehouden.

Het Apple logo alsmede de naam iPhone, iPod en iTunes zijn eigendom van Apple Inc