|
||
Home l Garantie l Zakelijke l Privacybeleid l Reparatie inzenden l Algemene voorwaarden l Contact | ||
Zijn de onderdelen origineel ? Krijg ik een prijsopgave vooraf ? Heb ik garantie op de reparatie ? Hoe verzend ik mijn iPhone of iPod ? Kan ik mijn toestel ook afgeven ? Wanneer betaal ik voor de reparatie ? Wanneer wordt mijn reparatie retour gezonden ? Hoe wordt de reparatie retour gezonden ? Kan ik ook vanuit het buitenland verzenden ? Mijn vraag staat hier niet bij !
|
Reparatietijd
Na ontvangst van uw toestel gaat de "reparatietijd" in, deze tijd
is vermeld bij het bewuste onderdeel/defect
in onze prijslijst
van uw toestel. Met "reparatietijd" bedoelen we de tijd welke we
nodig hebben voor de diagnose
en de reparatie zelf. De uiteindelijke
tijd is natuurlijk wel afhankelijk van uw reactie op onze
mail
met de
prijsopgave. De verzending van uw toestel is niet inbegrepen in de opgegeven
reparatietijd. Verzendingen binnen Nederland worden in 99% van
alle gevallen de volgende werkdag geleverd.
Zendingen binnen de EU worden in de regel binnen 1 -3 dagen
afgeleverd.
|
|
Copyright © 2022 ISN-Service Alle rechten voorbehouden. Het Apple logo alsmede de naam iPhone, iPod en iTunes zijn eigendom van Apple Inc
|