Home  Tarieven  Garantie  Zakelijke Oplossingen  Privacybeleid  l  Algemene voorwaarden  l  Sitemap  l  Reparatie inzenden  l Reparatie via uw verzekering Contact  

Wat kost een reparatie ?

Welk toestel heb ik ?

Zijn de onderdelen origineel ?

Krijg ik een prijsopgave vooraf ?

Hoe lang duurt de reparatie ?

Betaal ik onderzoekskosten ?

Heb ik garantie op de reparatie ?

Hoe verzend ik mijn iPhone of iPod ?

Kan ik mijn toestel ook afgeven ?

Wat moet ik meezenden ?

Wanneer betaal ik voor de reparatie ?

Wanneer wordt mijn reparatie retour gezonden ?

Hoe wordt de reparatie retour gezonden ?

Kan ik ook vanuit het buitenland verzenden ?

Mijn vraag staat hier niet bij !

 

 
Reparatietijd
 
Na ontvangst van uw toestel gaat de "reparatietijd" in, deze tijd is vermeld bij het bewuste onderdeel/defect
in onze prijslijst van uw toestel. Met "reparatietijd" bedoelen we de tijd welke we nodig hebben voor de diagnose
en de reparatie zelf. De uiteindelijke tijd is natuurlijk wel afhankelijk van uw reactie op onze mail met de
prijsopgave. De verzending van uw toestel is niet inbegrepen in de opgegeven reparatietijd. Verzendingen binnen Nederland worden in 99% van alle gevallen de volgende werkdag geleverd.
Zendingen binnen de EU worden in de regel binnen 1 -3 dagen afgeleverd.
 
                                                     

 

 

 

 

 

Copyright 2010 ISN-Service Alle rechten voorbehouden.

Het Apple logo alsmede de naam iPhone, iPod en iTunes zijn eigendom van Apple Inc